Malica 2818 (l. 1955 postane Avstrija neodvisna država)

Prvi teden dopusta je za nami. To je un del k je predjet. Uno, da laži zdržiš do glavne jedi in da kljub temu ne navališ. Bli smo v starih dobrih Selcah. No… če bi blo res, bi res začel tko, bom pa reku, bli smo v Selcah. V ta kemp smo leta hodl, ker sta mela teta pa stric tm mobilko, pol sta jo prodala in zadne tri leta hodmo v Ražanac. Janja ga je našla po naklučju… tale naš nov kamp.

No skratka v Selcah se je v treh treh letih zgodilo ooooogromno. Kamp je postavil polno mobilnih hišk in sred kempa bazen. Bazen brez nadzora. Brez pravil. V dveh etažah in lahko se ti zgodi, da iz zgorne kdo skoči v spodnjo. Če mas srečo ne nate. Noooo ni tolk hudo, ni pa spet tolk delč.

V kempu ni več trgovine, ker… se to kempu ne splača oz. je najemnina predraga. Prav tako ni več trgovine spodi ob plaži (mislim da ob kampu Uvala) in tudi lokala ni več tam. Ker… ker ga pač ni. V kempu prav tako ni več zapestnic za odpiranje vrat in lahko vsak pride v kemp po mili volji. Zadeve propadajo… ampak drugače je blo pa fajn. Sploh ker se otroc pol kr na 1x nočjo več kopat v morju, češ to me peče pa uno pa trete… in na konc za ljubi mir pristaneš v bazenu. Al pa ob.

Po dopustu gremo ponavadi h Hladetu jest.

File orade
Tortilija
Gratinirane školjke

Ja jeba je če živiš v cajtu kako je blo… in primerjaš s takrat. Treba je žvet zdej in kemp Selce je pač tak k je zdej. Morje je še vedno lepo, samo težje pridemo iz njega kot smo leta nazaj.

Pametna za dns: Komarje odžene samo človek, na katerega gre še več komarjev k nate.

Malica 2817 (l. 1952 se je rodil David Hasselhoff)

Tko bi lahko začel…

Du bist alles, was ich habe auf der Welt
Du bist alles, was ich will
Du, du allein kannst mich verstehen
Du, du darfst nie mehr von mir gehen

Ampak neeee… dhooo. Ne poznam nobenga Davidovga komada in to clo v nemščini! 🙂 Mudela smo gledal in občudval pofsod. Najbl sinhroniziranga na počitnicah. Sj je bil on k je bil poleg Pamele a ne? 😉

Najbolšiga brata mam… in ta brat zna kupt čudn perčk in povabt na druženje. Lepo. Zdej name je prpravu tole Union za začetek, Alpen stoff, Wiener lager in na konc še eno Laško za na pot.

Planika

AlpenStoff oz. planika ma 5,6 naklona in je… vrhunec bavarske umetnosti piva. No ja. Barva meda in pena k se spodob. Okus blag oz. trenutek ali dva kasnej useka mičkeno grenkobe. Skratka pir. Ne gre ne v eno ne v drugo stran… ampak je točno tm.

Nasledn k sva ga probala je bil Wiener Lager.

Dunajčan 5.1 naklona

Dunaj je znan po kavi, zreskih, koncertih, tortah… no po piru ni. No ali pač, ampak tale lager iz majhne pivovarne ni ravno uno, k bi izstopal. Lager pač. Medel. Bled. No pa še to… dunajskih lagerjev je kr neki.

In še Laško za na konc… ehhh ja. Smo mel že bolše dneve, a ne Laško?

Pametna za dns: Dopust do ust!

Malica 2816 (l. 1980 se je rodila mmm Jessica Simpson)

Eni bi rekl da sn prasc, eni vejo da sn, eni pa si zatiskajo oči… no Roxy pač ve kak sn in tacga me ma rada. Skratka lepo mirno je sedel ta naš pes… jaz sem pršu potiho nad njo in ji prdnu v glavo.

Grdo. Vem.

Ampak še grš je sledil… ta ps je moj pes in se je pokakala tko, da nisn opazu in s čevljem zagazil na njen drek. Nč tacga, ker to niti nisn opazu. Ta svež dodatek na mojih čevlih sn raznosu po balkonu in celem fletu… Eto ti ga na, kako se ti hitr vrne!

Moonranker je spaceshutle iz istoimenskega James Bonda… star tok k js oz leto mlajši od Jessice. Je pa Moonranker 5 tut perčk iz Estonije.

Moonranker 5

Zlo sveža IPA, k bi se jo navadu za fsak dan. 6,7 naklona, ki se ga ne čuti.

Pametna za dns: Iz ene same sveče lahko prižgemo na tisoče sveč, življenjska doba sveče pa se ne bo skrajšala. Sreča se nikoli ne zmanjša, če jo delimo.” — Buda

Malica 2816 (l. 1992 se je rodil Jan)

Jan fse naj!

Imeti psa. Hmmm se zbudiš in je direndaj… želiš imeti malo miru na wcju, se zapreš vanj in pred vrati čivkanje, praskanje na vrata… končas. Zaliman odpreš vrata in stopiš v lulanje, skoči stran in pristaneš na kakcu, za piko na i te še pes vgrizne. Pondelk.

Lola. Low Latency audio visual streaming system. Sj neeeeee. Lola, pesm skupine the Kinks… sj tut neeeeee. Lola je pivo pivovarne Bevog. Sj neeeee.

Aja ne, sj res. Lola je pijača pivovarne Bevog, če je pivo… hmmm je pivo.

Lola

Lola ma 3,5 naklona, je roza barve. Okus ribeza seka vn… če zravn dodaš še maline je to to. Tak poletn eksperiment in zihr ne spiješ dveh.

Pametna za dns: Tam kjer ščiješ, tam si doma. Tam je tvoj trop. Tam je del srcaaaaaa… loh bi bil komad Avia banda.